CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

✿ Tinggalkan Jejak Anda Disini ✿

✿ Followers ✿

Wednesday, December 14, 2011

2
Komen
Alhamdulillah,Syukur!



Salam kawan² semua..Hari ni aku nak bagitau Berita Paling Gembira !!

1st skali nak ucap Syukur Alhamdulillah ke atas ALLAH s.w.t yg mengabulkan doaku. Alhamdulillah berkat doa² mamaku, keluargaku, rakan² serta lecturer aku telah lulus dgn jayanya dan menghabiskan pengajianku di politeknik.

Akhirnya dapat juga aku menggenggam sebuah DIPLOMA.

Walaupun agak lewat aku mendapatkannya tapi itu tak bermakna aku tak boleh berjaya mcm rakan2 lain yg sudah berjaya dgn karier masing²..
Kalau lah Arwah Abah masih ada, mesti arwah sangat bangga dgn aku.
Lagipun mmg ini yg aku nak hadiahkan pada DIA & mamaku..
Hmm..sedih plak aku taip entry nie..da nak banjir pantai dalam..hehe.
Last skali , aku nak ucapkan terima kasih kepada Ahli keluargaku yg banyak memberi sokongan & dorongan kpd aku utk berjaya,para² lecturer yg telah mendidik aku , rakan² yg byk memberi tunjuk ajar dalam segala hal..TERIMA KASIH semua..Budi kalian akan dikenang sampai bila²..
Tanpa RESTU kalian jugak aku xkan berjaya..
Sayang semua .
ni la Result aku . tapi x leh la nak tunjuk sume.hehe


2 Pelayan citer aku:

lyn_linna said...

done follow ur blog..follow me back ok :P
http://beloglynlinna.blogspot.com/2011/12/racun-ku-disinipenawarnye-pasti-ada.html?spref=fb

gmiDOTstudent09 said...

dah follow sini

jemput follow speechless009.blogspot.com kalau sudi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kata- kata untuk hari nie

" Ya Allah
Sekiranya DIA adalah pilihan Mu diArash
Berilah aku kekuatan dan keyakinan untuk
terus bersamanya
Sekiranya DIA adalah orang yg
akan membimbing tanganku dititianMu
Kurniakanlah aku sifat Redha Dan kasih
atas segala perbuatannya
Sekiranya DIA adalah bidadara
untuk ku di Jannah Mu
Limpahkanlah aku dengan sifat tunduk dan
tawaduk akan segala perintahnya
Sekiranya DIA adalah yang
terbaik untukku di DuniaMu
Peliharalah tingkah laku serta
kata-kataku dari menyakiti perasaannya
Sekiranya DIA ini jodoh yang
dirahmati olehMu
Berilah aku kesabaran untuk menghadapi
segala kerenah dan ragamnya .
Sesungguhnya kau jauhilah aku dr sikap takbur dan derhaka."
Amin..