CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

✿ Tinggalkan Jejak Anda Disini ✿

✿ Followers ✿

Saturday, April 16, 2011

6
Komen
Segmen Solomolo : Filem tempatan feberet @ Terbaek!!!~


Segmen Baru !!

owner yg anjur segmen nie Incik Solomolo

SEGMEN : FILEM TEMPATAN FEBERET @ TERBAEK !

Nak Join? Senang jer

------> KLIK SINI

1. letak bann

er Incik Solomolo ni dalam entry korang...

2. letak tajuk segmen solomolo : filem tempatan feberet atau terbaek !!!~

3. pilih sat

u filem tem

patan yang korang rasa terbaek pada korang...

4. kenapa korang pilih filem tu...

5. jangan

lupa let

ak url entry korang kat komen nnt...



tutup ahad 17/04/2011

jam 11:59 malam...


*************************************************************


Pilihan aku opkos ler Filem


HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH !! "

Citer nie Kesinambungan dari Filem " Zombie Kg Pisang "

Terbaekkkkk wok ! =D

Citer nyer simple jer ..

But karakter meke² dalam citer nie betoi-betoi sempoi & ade trademark tersendiri .

tu yg wat citer tu beshh & meletooooopp!!

Tahniah Mamat Khalid yang bikin filem nie Pecah Panggung !

Moh kite layaannn gambo² adegan dalam

HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH ” nie ..








6 Pelayan citer aku:

Cik Eliza said...

tak berkesempatan nak tgk , huhu~

EJA said...

saya suka tgk cite hantu kak limah tu kelakar..awak saya link ye.. komen la..pernah x anda terfikir mengapakah DIA tidak ALLAH?? jom bg pendapatan

http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/04/mengapa-dia-tidak-allah.html

Cik Cempaka said...

bakor bakor...

biar hangus...

Biey said...

ahaha.. memeng besh cite nie.. bako jer,,

Terjah dari belog Abg Ben..

Hot Entry !!
Realiti Kehidupan : Pasangan Suami Isteri VS Pasangan Zina !! ..

Dda Ly said...

:) besttt! gud luck kamuu...

meh ke rumah..
~Kau Mawarku...~
keep in touch ye..♥♥♥

hasrul hassan said...

Salam... aduhhh memang best ahh tgk cite rni ... sesuai untuk semua .. baik anak2 .... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kata- kata untuk hari nie

" Ya Allah
Sekiranya DIA adalah pilihan Mu diArash
Berilah aku kekuatan dan keyakinan untuk
terus bersamanya
Sekiranya DIA adalah orang yg
akan membimbing tanganku dititianMu
Kurniakanlah aku sifat Redha Dan kasih
atas segala perbuatannya
Sekiranya DIA adalah bidadara
untuk ku di Jannah Mu
Limpahkanlah aku dengan sifat tunduk dan
tawaduk akan segala perintahnya
Sekiranya DIA adalah yang
terbaik untukku di DuniaMu
Peliharalah tingkah laku serta
kata-kataku dari menyakiti perasaannya
Sekiranya DIA ini jodoh yang
dirahmati olehMu
Berilah aku kesabaran untuk menghadapi
segala kerenah dan ragamnya .
Sesungguhnya kau jauhilah aku dr sikap takbur dan derhaka."
Amin..