CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

✿ Tinggalkan Jejak Anda Disini ✿

✿ Followers ✿

Wednesday, March 30, 2011

0
Komen
J a D u a L . P e k S e . f i n a l



pejam celik - pejam celik dah 4 bulan aku study weii . .

Nak final exam da pon . .

arghhhh tatotttnyerr . . dalam mase yang same , nak sangat abeskan sume nie. .

Dah tak tahannn menanggung . . hahaha . .

cni aku sertakan jadual pekse aku . . now Politeknik dah selaraskan jadual pekse same sume politeknik Malaysia . . so Soklan pn same jer la . .

nasib bek laa ade 1 ari jer jadual bertindih . .

dan nasib bek gak laa subjek yang bertindih tue satu hafal teory n lagi 1 Calculation . .

Klu Dua2 calculation .. mampooss aku weiii

. . berteraburr formula aku gabungkan . .

heeee :)












Untuk kawan2 yg akan menduduki final exam gud luck yer !! Buktikan Kita sume Boleh !!

yeahh . . :P

Kat cni gak aku sertakan doa utk kite amek exam . . . . Doa senjata orang beriman.

Mari berdoa untuk kejayaan kawan-kawan juga. Ya Allah, berikanlah kejayaan kepada semua

insan yang aku kenal. Amin.









Korang take care yer :)













0 Pelayan citer aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kata- kata untuk hari nie

" Ya Allah
Sekiranya DIA adalah pilihan Mu diArash
Berilah aku kekuatan dan keyakinan untuk
terus bersamanya
Sekiranya DIA adalah orang yg
akan membimbing tanganku dititianMu
Kurniakanlah aku sifat Redha Dan kasih
atas segala perbuatannya
Sekiranya DIA adalah bidadara
untuk ku di Jannah Mu
Limpahkanlah aku dengan sifat tunduk dan
tawaduk akan segala perintahnya
Sekiranya DIA adalah yang
terbaik untukku di DuniaMu
Peliharalah tingkah laku serta
kata-kataku dari menyakiti perasaannya
Sekiranya DIA ini jodoh yang
dirahmati olehMu
Berilah aku kesabaran untuk menghadapi
segala kerenah dan ragamnya .
Sesungguhnya kau jauhilah aku dr sikap takbur dan derhaka."
Amin..