CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

✿ Tinggalkan Jejak Anda Disini ✿

✿ Followers ✿

Saturday, May 8, 2010

2
Komen
Perkembangan abah




Assalamualaikum..

Utk pengetahuan,abahku sedang koma n tenat di wad Icu PPUM..
hari nie da ari ke3 abah aku x sedar..
hati anak mane x sedih bla orang tua dia sedang sakit n bertarung nyawa..
doc sahkan abah canser otak stage 4..
doc xkan wat operation kt abah coz da tahap merbahaya..sekarang cume bergantung pada kekuatan semangat abah sendiri utk melawan penyakit tu..

aku sbg anak hanya mampu berdoa,tawakal n bg semangat kt abah..aku harap sgt abah dapat sedar semula..

" Ya Allah, Kau sembuhkan la penyakit abah ku HJ CHE RAHIM BIN HJ SULAIMAN..kuatkan la semangat abah aku..Kau Panjangkan lah umur abahku..sihatkan la tubuh badan abah dan pulihkan lah abahku seperti sedia kala..dgn Mu aku bermohon..Kau makbulkan la doa ku ini..amin."

2 Pelayan citer aku:

MummyAyu said...

anis,

sabar k...ak sedey sangat ape yang da berlaku kat ko skank..yea sebagai seorang anak..kite mmg terase sangat...ak doa semuga ayah ko cepat sembuh seperti sedia kala..banyak2 kan la berdoa k...

BLOGGERSHARKIRA said...

hmm..cik banyak2 bersabar k..
aku pun sedih juga..
kita kene banyak berdoa
semoga ayah ko kuat semangat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kata- kata untuk hari nie

" Ya Allah
Sekiranya DIA adalah pilihan Mu diArash
Berilah aku kekuatan dan keyakinan untuk
terus bersamanya
Sekiranya DIA adalah orang yg
akan membimbing tanganku dititianMu
Kurniakanlah aku sifat Redha Dan kasih
atas segala perbuatannya
Sekiranya DIA adalah bidadara
untuk ku di Jannah Mu
Limpahkanlah aku dengan sifat tunduk dan
tawaduk akan segala perintahnya
Sekiranya DIA adalah yang
terbaik untukku di DuniaMu
Peliharalah tingkah laku serta
kata-kataku dari menyakiti perasaannya
Sekiranya DIA ini jodoh yang
dirahmati olehMu
Berilah aku kesabaran untuk menghadapi
segala kerenah dan ragamnya .
Sesungguhnya kau jauhilah aku dr sikap takbur dan derhaka."
Amin..