CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

✿ Tinggalkan Jejak Anda Disini ✿

✿ Followers ✿

Thursday, November 10, 2011

0
Komen
(Gambar) xtiviti final project kami !

hi kwn2,
seperti yg dijanjikn aku nak update pasal story yg lepas2...
yg tergendala b4 nie..

ok kat cnie aku nak share pic2 spanjang aku n group aku wat final project.
utk pengetahuan korang, tajuk final project kami
" menghasilkan panel siling oryza sativa"
melayu nyer siling dari sekam padi..
ok moh ler layan pic2 nie yer..





ni gamba kiteorg g kilang bernas kat tanjung karang





mendengar taklimat dari encik??? tak ingat plak name nyer...senang cite encik bernas..hahaha..memandai2 je aku nie..


ni la die sekam padi..tp sekam padi ni kena blander dulu...abis blander mak aku,aku tibai...hahaha..


sesi membancuh








sesi gaul mgaul.


bancuhan yg da
siap.

ni siling yg baru lepas kering.. n nak tgu dipotong..

ni beban2 yg kami gunekan.kami wat ujian ni secara manual . beban ni nmpak je cam ringan..bla angkat perhhh..bygkan la simen lantai pn bole pecah .. berat kan ??

mcm ni la cara2 letak beban tu
.panel siling diletakkan di bawah beban.




ni panel siling yg kami wat ujian kekuatan lenturan. kami letak beban kat atas siling ni utk tentukan kekuatan siling ni.

ok ni la rupe panel siling kami yg da siap !















0 Pelayan citer aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kata- kata untuk hari nie

" Ya Allah
Sekiranya DIA adalah pilihan Mu diArash
Berilah aku kekuatan dan keyakinan untuk
terus bersamanya
Sekiranya DIA adalah orang yg
akan membimbing tanganku dititianMu
Kurniakanlah aku sifat Redha Dan kasih
atas segala perbuatannya
Sekiranya DIA adalah bidadara
untuk ku di Jannah Mu
Limpahkanlah aku dengan sifat tunduk dan
tawaduk akan segala perintahnya
Sekiranya DIA adalah yang
terbaik untukku di DuniaMu
Peliharalah tingkah laku serta
kata-kataku dari menyakiti perasaannya
Sekiranya DIA ini jodoh yang
dirahmati olehMu
Berilah aku kesabaran untuk menghadapi
segala kerenah dan ragamnya .
Sesungguhnya kau jauhilah aku dr sikap takbur dan derhaka."
Amin..