CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

✿ Tinggalkan Jejak Anda Disini ✿

✿ Followers ✿

Friday, April 1, 2011

0
Komen
SUMPAH ! aku Rinduu Dia ~


Sape yang aku maksudkan tue ? mean yang aku rindu tu laa . .

ceciterrr ckit ..

Orang yang aku maksudkan tu ialah..

Arwah abah aku Hj Che Rahim

Kalu kira2 dah 9 bulan 19 ari arwah meninggalkan aku n kami sekeluarga...

Tapi aku masih tak boleh nak terima kehilangan nie . .

Nie kehilangan terbesar dalam hidup aku . .

Arwah amat bermakna utk aku. . .aku sayang arwah sangat2....

Utk Pengetahuan korang , aku tersangat2 la rapat + manja dgn arwah abah...

Dia la penyeri dalam rumah kami dulu..dia suke berjenaka...Penyayang....

Aku rinduuuuuuu sangat2 moment2 bersama arwah semasa die masih hidup dulu...

sangat indah dan bahagia...mase tu aku sangat bersyukur coz mendapat family yg bahagia + complete..tp skarang bkn bermakne aku x bahagia..

cuma aku terasa kekosongan yg x boleh diganti dgn sape2 pn.....Arwah Abah is the Best Dad in da world ! n the only one in my heart . .

sunyi....sunyi..tu la yg aku rase ..

dah xder orang nak wat lawak ngn aku .. nak Usik2 aku . .

n klu korang nak tau aku mula berblog nie pn disebabkan terpengaruh dgn Arwah abah aku laa.

Arwah abah suke membace .. Dulu die suke layan blog . . sampai aku suke perli2 die . .last2 aku pn da jatuh cinta dgn blog nie..Kalu Arwah masih ade mesti dia la Pembace setia blog aku ni kan? tp tu ade la mustahil..:(

Terima kasih abah....

Terima kasih sebab membesarkan anis dengan Penuh kasih-sayang..

Terima Kasih sebab Menceriakan hidup anis b4 nie..

Terima kasih atas segala ajaran mu..

Terima kasih atas segala nasihatmu..teguranmu..

Terima Kasih sebab Abah dah menjadi Abah yg terbaik Dunia akhirat..

Semoga Roh arwah abah tenang disana . .dan diletakkan bersama orang2 beriman..amin..

Al-fatihah . .


Abah yang Sentiasa Tenang . .

Abah yang Rajin Melipat kaen mama . .


Abah yang sporting (kena buli dgn aku)

Abah yang Ceria


Yang amat merindukanmu . . .



0 Pelayan citer aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kata- kata untuk hari nie

" Ya Allah
Sekiranya DIA adalah pilihan Mu diArash
Berilah aku kekuatan dan keyakinan untuk
terus bersamanya
Sekiranya DIA adalah orang yg
akan membimbing tanganku dititianMu
Kurniakanlah aku sifat Redha Dan kasih
atas segala perbuatannya
Sekiranya DIA adalah bidadara
untuk ku di Jannah Mu
Limpahkanlah aku dengan sifat tunduk dan
tawaduk akan segala perintahnya
Sekiranya DIA adalah yang
terbaik untukku di DuniaMu
Peliharalah tingkah laku serta
kata-kataku dari menyakiti perasaannya
Sekiranya DIA ini jodoh yang
dirahmati olehMu
Berilah aku kesabaran untuk menghadapi
segala kerenah dan ragamnya .
Sesungguhnya kau jauhilah aku dr sikap takbur dan derhaka."
Amin..