CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

✿ Tinggalkan Jejak Anda Disini ✿

✿ Followers ✿

Thursday, April 14, 2011

6
Komen
Soya Perisa Ayer Liur ??

video

Weiuuuu~

Sumpah geli weh. .

Aku x mo citer banyak ,

korang dongar jer sore si Mok cik @ Mak jabit nie ni citer ek

da macam Chef Rancangan Masak pn ade Mokcik ni..hehe

Menurut citer nie ..

penjual soya tu meludah kt dlm air soya yg dibungkusnyer .

lokasi Penjual soya sodap nie kat area Bangi ..

So beware la ek kepada sape yg terhingin bona nak minum soya..

Especially kepada si mak boyot yang tongah mengidam soya . .

Kang dapat eh konan kat si baby tu nanti . .

Kalau la ade skali terselit taik gigi ke + kahak hijo ker .. mmg extra perasa la tu..

uwekkk. ..Geli aku..

Pengotor sungguh si penjual nie..

Message yang nak den sampaikan

Lebih baik beli air mineral, air kotak , air botol dan

bawa air sendri dari rumah lebih selamat

terhindar dari perkara Jijik dan segala penyakit.

Insyallah ...

p/s Kalau x ley view videyo nie klik link nie

6 Pelayan citer aku:

dUng DuNg ChEy said...

ape pengotor bebeno org tu..ni mesti guna pelaris ni (tetiba terfitnah plak hehe) Lepas ni mesti dh serik nak beli soya.. T_T

Raihanah Hanis said...

mmg pengotor..weiuuuu~~
kena blajo wat soya la gamaknyer pasnie..hehee:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tu la memang pengotor btoi ini olang...

Raihanah Hanis said...

dwet yg die dapat hasil jual tu x berkat..boley kate duet haram la kan ? btol x ?:P

fazhana said...

eee...gelinye!! tak nak minum air soya pasni..minumla air kat umah lg bgoz!! :)

Raihanah Hanis said...

btol3...minum air masak je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kata- kata untuk hari nie

" Ya Allah
Sekiranya DIA adalah pilihan Mu diArash
Berilah aku kekuatan dan keyakinan untuk
terus bersamanya
Sekiranya DIA adalah orang yg
akan membimbing tanganku dititianMu
Kurniakanlah aku sifat Redha Dan kasih
atas segala perbuatannya
Sekiranya DIA adalah bidadara
untuk ku di Jannah Mu
Limpahkanlah aku dengan sifat tunduk dan
tawaduk akan segala perintahnya
Sekiranya DIA adalah yang
terbaik untukku di DuniaMu
Peliharalah tingkah laku serta
kata-kataku dari menyakiti perasaannya
Sekiranya DIA ini jodoh yang
dirahmati olehMu
Berilah aku kesabaran untuk menghadapi
segala kerenah dan ragamnya .
Sesungguhnya kau jauhilah aku dr sikap takbur dan derhaka."
Amin..